معرفی شرکت

این شرکت توانسته است که با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و متعهد ، همگام با رشد صنعت خرما  و فرآورده های آن در ایران ، خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تامین تمامی ارقام غذایی مختلف مرتبط با این حوزه و مخصوصا انواع مواد اولیه کارخانجات ، معرفی کرده و قصد دارد با بهبود مستمر در کیفیت ارائه خدمات ، ضمن ارتقا توانمندی های شرکت در راستای اهداف مد نظر ، رضایت ذینفعان خود را به بهترین نحو تامین نماید.

به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان خرما در ایران، مواد اولیه خود را از طریق شبکه کشاورزان محلی خود جمع می کنیم و هر مورد را با دقت انتخاب کرده و همیشه کیفیت ثابت و عالی را تضمین می کنیم.
ما به عنوان یک شرکت شناخته شده ، نیازهای مشتریان خود را جدی گرفته و با خرسندی، منابع ، تحویل و انتخاب خود را متناسب با نیازهای خاص تجاری شما تنظیم می کنیم

به جرات می توان گفت مهمترین مزیت گروه پیوند، امنیت این شرکت است. این بدان معناست که علاوه بر ارائه محصولات و حمل و نقل امن ، پایگاه اطلاع رسانی شرکت نیز از پروتکل امن “https” بهره می برد. از این رو مشتریانی که به تازگی قصد همکاری با شرکت را دارند ، می توانند با خیال آسوده سفارشات خود را ارسال نمایند. به این ترتیب، آنها می توانند هم از امنیت اطلاعات خود و هم تأمین و تحویل امن سفارشات خود مطمئن باشند.